Вы здесь
Що можна рекламувати за допомогою рекламних буклетів?
Що можна рекламувати за допомогою рекламних буклетів?
Якщо потрібно збільшити кількість потенційних споживачів, то
Кому підійде рекламування буклетами
Буклети — настільки простий спосіб реклами, що можуть презентувати будь-які товари та послуги. Маркетологи звертають увагу, що є сфери, в яких буклети діють ефективніше:
-
кафе, ресторани, бари та інші заклади громадського харчування;
-
нічні клуби, інші центри дозвілля;
-
салони краси;
-
магазини різного профілю, починаючи від продуктових точок і закінчуючи салонами модного одягу;
-
туристичні агенції;
-
пекарні та кондитерські;
-
агенції нерухомості;
-
ювелірні салони;
-
навчальні заклади.
Але буклети не настільки ефективні для таких сфер:
-
АЗС та шиномонтаж;
-
готелі, хостели;
-
виробничі підприємства.
Щоб реклама діяла — переконувала придбати продукцію чи скористатися послугами — важливо якісно її оформити.
Особливості дизайну
В рекламному буклеті обов'язково мають бути:
-
зображення;
-
інформація про компанію;
-
опис товару та послуг.
Потенційний споживач обов'язково читає про компанію, якщо має намір скористатися її послугами.
Аби дизайн зацікавив імовірного клієнта, потрібно орієнтуватися в смаках та потребах основної аудиторії. В іншому випадку людина одразу викине буклет у найближчий смітник. Гармонійне поєднання кольорів та форми — це велика ймовірність вгадати смак потенційного споживача. Також важливо вибрати приємний на дотик папір.
Дизайн може розроблятися спеціально для компанії-замовника чи відповідати основній концепції. Найкращий варіант — двосторонній друк, що збігається за кольорами з фірмовою версією. Рекомендується використовувати кольори по шкалі Pantone. Ця технологія дозволяє створити чудовий спосіб друку рекламної продукції. Для зображення фотографії найкраще скористатися двосторонньої повнокольоровим друком.
Друкована реклама популярна у багатьох сферах, завдяки простоті виготовлення та широкому залученню аудиторії. Буклети часто роздають біля станцій метро, на тематичних виставках та в інших місцях, де велике скупчення людей. І кожен сам обирає цікаво йому чи ні, без нав'язування та переконань.